۶ پاسخ

عزیزم درخواست بده من پرم

برای پسر من اینقد سنگین بود شب بردیم بیمارستان سه ساعت بستری شد تا تبش پایین اومد

خداروشکز عزیزم واکسن دوماهگی دخترم خیلی راحت بود خداکنه چهارماهگی ام اینطور باشه

خداروشکر عزیزم واکسن ۴ ماهگی کلا راحته

خداراشکر

کیسه آب سرد روز اول و آب گرم روز دوم گذاشتم... 🌹

سوال های مرتبط

مامان دیار💙🦋 مامان دیار💙🦋 ۶ ماهگی
تجربه واکسن ۴ ماهگی
واکسن ۴ ماهکی دقیقا تکرار واکسن دوماهگیه که ترریق میشه پسر من دوماهگی براش سبک بود و فقط دو بار‌پاش درد گرفت که اونم پاراکید دادم اوکی شد
برای ۴ ماهگی شب قبل حمومش کردم چون تا ۳ روز بعد واکسن حموم نمیبرمش که جای واکسن خدانکرده آب نبره عفونی نشه صبم ک خواستم ببرمش بهش شیر دادم یه لباس راحت تنش کردم و رفتیم
مرکز بهداشت قد و وزنش رو گرفتن که پسر من قدش ۶۵ بود و ورنش ۷۵۰۰ بود واکسن تزریق شد و یکم گریه کرد و آروم شد اومدیم خونه … ر خونه بهش دو برابر وزنش ۱۵ فطره پاراکید دادم و شیر دادم و پاهاش با روسری بستم گرفت خوابید …. بعد دو ساعت بیدار شد پاهاش باز کردم و جای واکسنش رو پاراکید مالیدم بهش و دردش نکرد دیگ
هر ۶ ساعت بهش دو برابر وزن پاراکید دادم و روز اول هر ساعت تبش رو‌چک‌کردم خداروشکر ن تب کرد ن بی قرار شد ن جای واکسن درد داشت و سبک رد شد
ففط هر ۶ ساعت دو‌برابر وزن پاراکید دادم اگر استامینوفن بود روز اول هر ۴ ساعت دو برابر وزن باید بدید…