۸ پاسخ

۳۷ هفته بدنیا اومد
۳۲۰۰ بود

من34هفته دو روز بودم وزن بچم1500بود

2300بود

وزن نینیت خوبه عزیزم نگران نباش ۳۱ هفته هم سونو دادی ؟
من ۳۱ هفته. یک و ۷۶۰ بود کمه؟

دخترمن توی ۳۷هفته و ۵ روز وزنش۲۵۰۰بود

هنوز وقت داری
به ۳۳۰۰،۳۴۰۰ میرسه احتمالا

۳۵ و ۱ روز ۲۳۱۰

36 هفته و 6 روز سه کیلو بود

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی