۴ پاسخ

آزاد ۲۰۰ و خورده ای بود فکر کنم من با بیمه دادم هزینش رو ولی برگه رو که داد دستم یادمه زده بود آزاد ۲۰۰ و خورده ای

من ازاد ناشتا دادم ۷۴ تومن

من با بیمه سلامت۱۶۵شد

من درمانگاه دیروز ازاد انجام دادم۳۵تومن بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🍒 مامان جوجه 🍒 ۱۱ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی