۶ پاسخ

منم اقدامم میگیرم فعلا سه روز مونده به موعدم قرصامم افطار و سحر میخورم

منکه قرص و آمپول زیرجلدی دارم اصلا روانم بهم میریزه نمیگیرم

اره هروقت مثبت شد بیبی دیگه نگیر

آره عزیزم

بله روزه بنظرم مفید هم هس

چرا نگیرن😐😂مشکلی نداره که

سوال های مرتبط