۵ پاسخ

من فردا موعدمع.دوروزه ک از ساعت۶ صب از درد پریودی بیدار میشم تا ۹ ادامه داره بعدش خوب میشه ولی پری نمیاد

علایم من کم درد دل دردی درد زیر شکم ویه کم‌حالت تهوع وترشح سفید کشدار دارم

فردا موعدمه
کامل علائم پریودی دارم. اسهال شدم. به کوچولو رحمم درد گرفت بعد ول کرد.کمر درد و اینارو هم ندارم. نشستم پریود شم خلاصه.
تنها تغییری که میبینم اینه که جوش نزدم. پوستم صافه صاف شده.

من دو سری قبل سینه هام حساس و دردناک شد ترشح داشتم‌پریود شدم دیگه این سری میخوام دنبال علائم نباشم میخوام خودمو با پاساژ و خرید هرروز سرگرم کنم🤣🤣

من پس فردا موعدمه کلا قبل پریودی علائم ندارم الانم هیچی
فقط گاهی زیر دلم درد میگیره خفیف و ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان رادمهـــــر💙 مامان رادمهـــــر💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه مامان هدیه قصد بارداری