آزمایش نشون میده
من چهارروزبه موعدمه تست زدم منفیه آزمایش نشون میده
من هم ۴روز دیگ ولی هیچ علاعمی ندارما
من ۵روز مونده به موعدم آمپول آزادسازی هم زدم و به شدت علایم و درد پریود دارم
منم كمر درد و دل درد دارم درد پريودى ٧روز ديگ موعد پريوديمه
منم ۴ روز دیگه ام
ولی بعد از تخمک گذاری اقدام کردم
نمیدونم میشه یا نه
به نظرتون ازمایش چند روز بعد اقدام نشون میده؟
منم کمر دردم
من ۴ روز دیگ ام
بدخلقی شکم درد کمر درد خوابم میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.