اینم از ناهار جونه خونه 👶🏻🐥💙

تصویر
۹ پاسخ

نوش جونش ایده ی خوبی بود برای فردا ناهار پسرم درست کنم😍

نوشجونش باش

نون ندادي؟ با اين سير ميشه؟

نوش جانش

نوش جونش عزیزم ظرف پسرمنم همین مدله😁

نوش جونش پسر من اصن گوشت دس نداره🥲

نوش جونش ،پسر من اصلا نمیخوره منم براش کوبیده پختم بزور یه تیکه خورد

خودت جوجه پختی؟
چطور پختی؟

نوش جانش

سوال های مرتبط

مامان محمد ابراهیم🥰 مامان محمد ابراهیم🥰 ۲ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱ سالگی
مامان دوتا کوچولو مامان دوتا کوچولو ۲ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی
مامان آریا❤️بردیا مامان آریا❤️بردیا ۱ سالگی
مامان گندم🧚‍♀️🌾 مامان گندم🧚‍♀️🌾 ۲ سالگی
مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی