اینم ناهار دخملم 🥰

تصویر
۵ پاسخ

نوش جونش

نوش جونش
همه رو میتونه بخوره؟؟
دختر من اصلا ماکارونی نمیخوره. کلا هر غذایی هم باشه یک دهم این ظرف میخوره

🥲🥲نوش جان.من خودم نه صبونه خوردم ن ناهار داریم.میزارم زمین برم اشپزخونه غر غر میکنه اوردم بخوابه نمبخوابه کلافه شدم

خیلی خشک انگاری

نوش جونش عزیزم ❤️

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان panah مامان panah ۱ سالگی
مامان آقا ایهان مامان آقا ایهان ۱ سالگی
مامان 🌙ماهانم🌙 مامان 🌙ماهانم🌙 ۲ سالگی
مامان ناز نازی مامان ناز نازی ۱ سالگی
مامان دخترکم💞 مامان دخترکم💞 ۱ سالگی