۵ پاسخ

عزیزم دکترم ب من گفت دیفن هیدرامینو نخور قرقره کن

آره من سه تا خوردم کرونا گرفتم

اووو تا دلت بخواد فقط دیفن هیدرامین ساده بگیر

دیفن هیدرامین ساده میگن اشکالنداره.

برای بینی یه اسپری هس عالیه برای بارداری من سه روزه خوب شد آبریزش بینیم

سوال های مرتبط