اره معمولا جای دوقلوها تنگه ووبیشتر حرکاتشون کمه
وای مگه میشه فهمید کدوم داره حرکت میکنهه
من سوال کردم دکتر میگفت معمولا همینطوره واسه دوقلو یکی حرکتش بیشتر و یکی کمتر و آروم تر هست
منم حس میکنم یکیشون حرکاتش بیشتره
منم یکیشون خیلی تکون میخوره اونیکی در حد نبضه
واسه منم یکیش خیلی ضعیف و کم حرکت میکنه
اما اون یکی حسابی از خجالتم درمیاد
برامن که نوبتی کردن یکیش سه روزایناحرکتش خیلی خیلی ضعیف بعدچن روزبرعکس میشه اونی ک حرکتش خوب بودضعیف میشه اونی ک ضعیف بودقشنگ تکوناشوحس میکنم😂
عزیزم از چند هفتگی حرکتشونو حس کردی؟
منم سردوقلوهام همین بودم یکیشخیلس تکون میخورد واضح بود .اون یکی باید تو سکوت و تمرکز میکردم دست میزاشتم تا ی تکون ریزی شاید متوجه شدم .دکتر میگفت چون جاش تنگه نمیتونه راحت تکون بخوره وگرنه مشکلی نداره
آره یکیش بیشتره حرکتش پررو تره
خدا کنه زودتر ۳۰ هفته برسه 🥲
من بارم و صحیح و سلامت زمین بزارم
شما هم سر دست خیر بلند بشین و خبر خوشحالی همتون رو بشنوم
دوقلو همیشه یکی ساکته اون یکی اتیش میسوزونه
عزیزم مال منم همینطورن
بعضی وقتا یکیشون کم تحرکه بعضی وقتا اون یکی
از کجا میفهمید کدوم تکون میخوره چرا من متوجه نمیشم
مال منم یکی حرکاتش از همون اول بیشتر بود
درخواست دوستی بده
چجوری حرکات دوقلو حس میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.