مال من چون تو دو کیسه جداست قشنگ معلومه یبار قل چپ تکون میخوره بیار قل راست
خب یکی چپه یکی راست، چون واسه من تو دو تا ساکن
یکیش سمت چپ یکیش راسته دیگ مشخصه
میدونم جای بچها کجاس یکی پایین یکی بالا
حرکتاشون فرق میکنه کاملا مشخصه
اقا من یه دونه اس نمی فهمم شما چه جوری می فهمید 😂😂😂😂😂😂
منم کیسه هاشون جدا هست ...مشخصه کدوم تکون میخوره
خب جای بچه ها رو می دونیم البته مال من دو تا کیسه جدا هستن تشخیصش برای من راحت تره،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.