۸ پاسخ

من یک کف دستم نمیشه 😐

خدایی دو سه تا نون بربری کامل میخورید😅 دلم خواست من ی کف دست بزور

یدونه ،

دوسه تاکفه دست

بستگی داره صبحونه چی باشه بعضی وقتا دوتا سه تا 😂

نصف نون نهاااایت یکی

من چون تخم مرغ اصلا نمیتونم بخورم رفتم نون تست پروتیینی گرفتم دوتا برش میخورم صبحانه

یدونه نهایت دوتا

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری