۴ پاسخ

من باز اصلا کم شده
دوروز اول شدید بود روز سومم خیلی کم
چرا ایجوریع

چای زنجبیل ودارچین بانبات عالیه

منم روز چهارممه زیاد خونریزی ندارم عجیبه همیشه خونریزیم خیلی زباد بود الان در حد لکه بینی

تحمل کن یا مفنامیک اسید بخور ،من با بدبختی ۷ رروز گذروندم با خونریزی شددیییید

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر قصد بارداری
مامان سمانه مامان سمانه هفته سی‌وسوم بارداری