من باز اصلا کم شده
دوروز اول شدید بود روز سومم خیلی کم
چرا ایجوریع
چای زنجبیل ودارچین بانبات عالیه
منم روز چهارممه زیاد خونریزی ندارم عجیبه همیشه خونریزیم خیلی زباد بود الان در حد لکه بینی
تحمل کن یا مفنامیک اسید بخور ،من با بدبختی ۷ رروز گذروندم با خونریزی شددیییید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.