۵ پاسخ

همه بچه ها اول جیش میگن بعد پی پی رو بچه تازه داره یاد میگیره و هیچ‌ شناختی با پی پی نداره ولی نگران نباش اینم میگه همشون وقت دارن ..ولی سعی کن ببینی چه تایمی پی پی میکنه یا بعد از غذا خوردن ببرش

پسر منم همینطور بود
پیپی رو اوایل میگف بعد دیگه نگف توشلوارش کارشو میکرد ولی جیش رو میگف
همه راهو تکرار کردم و نشد
یه شب اومدم موقع ک میفهمیدم پی پی داره دیگه شلپار پاش نکردم هرچ گف شلوار اب ریختم روش گفتک ببین خیسه برات بپوشم گفت نه
کلی بهونه شلوار کرده کوتاه نیومدم لحظه ک نشست رو قصریش کارشو کرد تشویش کردم دیگه تا دو سه روز همینجور بودم الان دیگه خودش میره رو قصریش و خبر میده

حالا دخترم بعد دو هفته تازه جيش رو ياد گرفته و خودش مياد ميگه ولي پي پي بدتره كاش زودي ياد بگيرن 😔

واي دقيقا نيم ساعت پيش همين متنو سوال كردم كسي جواب نداد پاكش كردم
دختر منم مياد ميگه پي پي دارم بعد ميبرمش دستشويي ميگه ندارم و بلند ميشه ده دقيقه بعدش مياد ميگه تو شلوارم پي پي كردم
هرچي هم براش توضيح ميدم بازم زير بار پي پي نميره

دختره منم می ترسه از دستشوی گیر کردم

سوال های مرتبط

مامان آرسین🍓 مامان آرسین🍓 ۲ سالگی
مامانا آرسین ۲ سال و ۹ ماهشه و حدودا دوماهه که سعی در ترک پوشک دارم ولی اصلا اصلا همکاری نمیکنه پوشکش همیشه پر از جیشه مخصوصا شب تا صب اصلا خشک نمیمونه
براش شورت آموزشی گرفتم ولی به نیم ساعت نمیکشه که کاملا خیس میشه کلا خیلی زیاد جیش میکنه تو حموم هم میاد شاید شیش بار هم جیش کنه
برچسب جایزه گذاشتم تو دسشویی ولی همکاری نکرد براش سه چرخه جایزه گرفتم
خوراکی که دوس داره گرفتم ولی فایده نداره
براش قصری گرفتم به انتخاب خودش یکبار هم روش ننشسته
یه مدت خیلی کم بعضی وقتا میگفت جیش دارم ولی دیگه نمیگه خودمم میخوام ببرمش نمیاد میگم بیا بریم برچسب بزنیم بریم آبشار درست کنیم ولی نمیاد
میره پشت مبل میشینه و پی پی میکنه تو پوشک بعد میاد میگه پی پی کردم
جیش هم میره به گوشه تو لباسش میکنه بعد میاد میگه جیش کردم
کلی براش قصه گفتم و براش شعر گذاشتم راجب جیش ولی انگار نه انگار
خودش میدونه‌ که داره جیش و پی پی میاد ولی نمیگه برای رفتن به دسشویی هم مقاومت میکنه و میگه نه ندارم نمیام
مجبورم پوشک بپوشونمش چون همونجوری میکنه اصلا ناراحت نمیشه که لباسش خیس میشه
یعنی هنوز آماده نیست؟ شوهرم میگه من پوشک میخرم بازم فعلا راحتش بذار تا یه مدت دیگه