همه بچه ها اول جیش میگن بعد پی پی رو بچه تازه داره یاد میگیره و هیچ شناختی با پی پی نداره ولی نگران نباش اینم میگه همشون وقت دارن ..ولی سعی کن ببینی چه تایمی پی پی میکنه یا بعد از غذا خوردن ببرش
پسر منم همینطور بود
پیپی رو اوایل میگف بعد دیگه نگف توشلوارش کارشو میکرد ولی جیش رو میگف
همه راهو تکرار کردم و نشد
یه شب اومدم موقع ک میفهمیدم پی پی داره دیگه شلپار پاش نکردم هرچ گف شلوار اب ریختم روش گفتک ببین خیسه برات بپوشم گفت نه
کلی بهونه شلوار کرده کوتاه نیومدم لحظه ک نشست رو قصریش کارشو کرد تشویش کردم دیگه تا دو سه روز همینجور بودم الان دیگه خودش میره رو قصریش و خبر میده
حالا دخترم بعد دو هفته تازه جيش رو ياد گرفته و خودش مياد ميگه ولي پي پي بدتره كاش زودي ياد بگيرن 😔
واي دقيقا نيم ساعت پيش همين متنو سوال كردم كسي جواب نداد پاكش كردم
دختر منم مياد ميگه پي پي دارم بعد ميبرمش دستشويي ميگه ندارم و بلند ميشه ده دقيقه بعدش مياد ميگه تو شلوارم پي پي كردم
هرچي هم براش توضيح ميدم بازم زير بار پي پي نميره
دختره منم می ترسه از دستشوی گیر کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.