۳۴ پاسخ

🤣🤣🤣🤣 خلاقیت

چه باحاله
قشنگ میفهمی شیر داری یا نه

میگم اگه الان بری بگی اختراع کردم شاید برات ثبت اختراع بزنن اسمتو هم به عنوان مخترع چاپ کنن👍🏻👏🏻😊تو حتما تو آزمایشگاه مدرسه ازین خلاقیتا زیاد داشتی،آفرینننننن

اون سری ک گذاشتی چه مارکیه؟

چ ایده ای
باریکلا
منم امتحان کنم
البته بچه من هنوز میخوره اما کم

عزیزم خدا خیرت بده بچتو برات نگهداره اینو دیدم منم برا بچم اینجوری دادم زود زود می مرید تو گلو ش اللت خوب شده خداروشکر

چجوری چسبید ب سینت رابط؟

ایده خوبیه

وای چه بامزه ایول به خلاقیتت مامان😂😂😂

چه چطوری میچسیونیش هر سر شیشه ی که باشه میچسبه یغنی

منم یکی رو داشتیم بچش ماه اول سینه میگرفت بعدش عادت کرد به شیشه شیر دیگه سینش نگرفت اگه میدونستم این روشو بهش میگفتم خخخ

چه روشی انوقت شیر هم میاد از سینت اینجوری

واايي انقدر خنديدم بخيه هام جر خورد😂😂😂منم همينم با اين تفاوت كه رابط سينه ميذارم .مامانم هي ميگه پوست ممه وو بذار بچه رو شير بده

چه ترفندی خوب خدا خیرت بده از این ترفند میشه استفاده کرد 😁🤭

خدا نکشتت 😅😅😆خیلی بامزس ...عیب نداره یکم دهنش قوی بشه مک بزنه شیرت روون بشه باز کم کم به سینت عداتش بده
دختر منم دوهفته باسینه دعوا داشت نمیتونست بگیره ولی من صبوری کردم تا موفق شد بعضی وقتا تا نیم ساعت باهم درگیر بودیم خیس عرق میشدم

عهه چقد باحاللل
منم سرشیشه اونت اضافه دارم باهاش تست کنم

ن عزیزم منم اینجوری بودم ۲ ماه و خورده ای ک شد خودش یواش یواش سینمو بدون اون گرفت

رابط سینه عالیه

خیلی خوبه🤣😂سینه هاتم زخم نمیشه

شما دو سال باید بهش شیر بدی اینطوری جیگرت خون میشه

ن با این نده عادت می‌کنه

چ خوب

چه جالب ولی چرا نمگیره اصولا بچهاکه عاشق سینه ان

👏👏👏افرین مرز های خلاقیت رو جابه جا کردی ایده جالبیه 😉🤭🤭🤭🤭

وقتی مک میزد ول نمیشد از بالا

چه خوب چسبیده یا نگهش داشتی

بابا باریکلا😂😂😂

😂😂😂

سرشیشس یا رابط سینه؟

نه شبا با این بده که خوب سیر بشه
روزا که بیداری تندتند شیر بده ولی بزار سینتو بگیره تا کم کم عادت کنه

همینطوری گذاشتی رو سینت؟ وقتی مک زد شیر اومد ازش؟؟

چیه این؟ درد نداره

این چیه؟؟ چه جوری؟؟

رابط سینه اس؟

سوال های مرتبط