۱۲ پاسخ

والا خیلی بکار میاد خیلیییییییی

پسرم که خیلی از این تاب استفاده کرد. خیلی هم توش میخوابید

عالیه برا خاب بچه

اتفاقا خوبه منم خریدم

اتفاقا خوبه گرفتی منم گفتم بگیرم قایم کنم براش تا قیمت هاشون الان مناسبه چون بعد عید آتیش میشن جنسااا لعنتیا

من از نوزادی تاالان که دخترم پنج سالشه از تابش استفاده شده

من از تنها چیزی که خریدم و زیاد استفاده نکردم تشک انتی رفلاکس بود

منم خریدم و بنظرم کاربردیه

من تاب دخترم سالمه؛ برای داداشش هم میخوام استفاده کنم؛ سرگرمی خوبیه مثل من که زیاد نمیتونم بچه ها رو همیشه ببرم پارک.من اون موقعها حتی سرسره و الاکلنگ هم خریده بودیم؛ دیگه الان نمیخرم چون سالمن.

اتفاقا هرچی گرفتی بدردت نمیخوره بجز این عصای دستمه نی نی میزارم داخلش تا کارامو انجام بدم
زدمش تو حال

برا کولیک خیلی خوبه تاب

والا دختر من ۲ سال و نیمه هنوزم روش تاب بازی می‌کنه خیلی دوسش داره
ولی روش نخوابیده از اول

سوال های مرتبط

مامان نازارᡴꪫ مامان نازارᡴꪫ ۱۳ ماهگی
مامان پسرام و دخملم💕 مامان پسرام و دخملم💕 روزهای ابتدایی تولد