نمیدونم چرا دردای مبهمی دارم🫠🫠🫠🫠

۶ پاسخ

تو این هفته واقعا طبیعیه

این دردا منم دارم☹️✌🏾
تنها نیستی

ببین من درد میکشما یعنی پتو گاز میگیرم گاهی 😐🤦🏻‍♀️
ولی درد زایمان اینطوریه مثلا الان درد داری بعد اروم میشی یه ساعت دیگ دوباره درد داری بعد اروم میشی نیم ساعت دیگ درد داری ....
حالا من الان درد دارم به زور ی ساعته اروم میشم ، بعد پنج ساعت دیگ درد دارم ، این میشه ماه درد

منم همینم خواهر …

اینا ماه درده واسه ماه آخر بارداریه من دوسه روزی یه بار درد پریودی میگیرم

😓😓😓

سوال های مرتبط

مامان نازارᡴꪫ مامان نازارᡴꪫ ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان بچه مامان بچه روزهای ابتدایی تولد