مادرا بیسکویت مادر چطور می دهین واسه بچه هاتون

۶ پاسخ

من نمیدم چیز مفیدی نداره در عوض ضرر هم داره

من هم با آبجوش میدم . هم با شیر خودم نرم میکنم

با شیر خودم یکم رقیق میکنم

خاصیتی نداره که میدی

یه سر به کانال ایده غذایی کودک تو روبیکا بزن مطمئنم کمکت میکنه🤩
مخصوصا اگه مامان اولی
تازه مشاوره رایگانم داریم👍🏻
کانال
@ninipaz404
اگر کانال نیومد پیام بده ارسال میکنیم09960884249

با شير

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی