بچها هویج ت بارداری خوبه؟

۶ پاسخ

ازدکترم پرسیدم روزی یدونه اب هویج یک لیوان بیشتر از یک لیوان خوب نیس

هویج خودش آره ولی آب هویج چون مقدار زیادی هویج باید گرفته بشه تا بشه یه لیوان خوب نیست اینجوری میگن والا

من ی دف حوس کردم ی لیوان کوچیک اب هویج خوردم گفتم دیگم نمیخورم

نمیدونم والا ما اخر نفهمیدیم چی بده چی خوبه یکی همه چی میخوره یکیم هیچی نمیخوره😂😂ولی هویج ویتامین آ زیاد داره میگفتن نخورید ۳ ماه اول الانو نمیدونم

آب هویچ چون ویتامین Aداره خوب نیس
ولی اگه هوس کردی در حد نصف پیاله ای بخور ...خود هویچ من میخورم بعضی وقتا در حد یکی زیاده روی نکن عزیزم

برا وزن گیری جنین پخته تو سوپ و اینا یا کنار غذا پخته عالیه

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا ۸ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان ایلیا و النا💕 مامان ایلیا و النا💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی