بچها ۲۶ هفته و ۵ روز خوبه برای ازمایش قند بارداری؟

۴ پاسخ

اره عزیزم دکتر من 26هفته نوشت رفتم

عزیزم آزمایشه، سونو که نیست بگیم زود بری جنین کوچیکه و دقیق نیست....
اگر خدای ناکرده مشکلی باشه یا دیابت داشته باشی زودتر مصرف دارو رو شروع میکنی

دیگ از بیست چار میشع رفت فرقی نداره هرروز بری

من تو ۲۷ هفته ۴ روز میرم .ولی میگن از هفته ۲۴ تا ۲۸ هفته میشه رفت

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙💙 مامان نیلماه🌙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری