والا من واکسن دوماهگی زدم مادر شوهرم بود ولی انگار نبود خودم تنهایی این دوروز رو به سر کردم کلا هم رو پاهام بود یا سر پا بودم تو خونه قدم میزدم بخوابه
وای منم چندروزپیش زدم ینی مردماااا زمین میزاشتم جیغ میکشید بکوب همش سرپارودستم نگه داشته بودم باورمیکنی گریه میکردم ازبدن دردم
الان مشکلت چیه ؟چرا دو روزه بیداری برای یه واکسن ؟مگه قطره استامینوفن نمیدی
یکم ب خودت بیا عزیزم
افسردگی نگیری ی وقت
میگذره این روزا
بگو مشکلت چیه شاید بتونیم با تجربمون راهنماییت کنیم انقد عذاب نکشی
خیلی ناراحتت شدم آخه
عزیزم پاراکید بهش بده ساعتتم بزار رو زنگ اگه تبش زیاده هر سه ساعت بهش پاراکید بدی
منم خداشاهده از صبح بیدار شدم یه سره گریه یکم خابید باز کارای خونه رو انجام دادم تا آلان نزاشته حتی یه لقمه نون بخورم یه سر گریه😭
خداقوت سوال داری بپرس من کمکت میکنم
ماها که تنهاییم باید سعی کنیم قوی باشیم 🥲🥲
منم کسی جز همسرم کمکم نیست الان اگه تب نداره دیگه راحت باش نترس بعد استامینوفن میدی نمیخوابه ؟
عزیزمم خدابهت قوت بده🩵
عزیزم اینجوری که نمیشه چرا هیشکی کمکت نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.