عزیزم. منم ضربان قلب نینیم ۱۲۶. بود همون تو هفته های شما
نگرانم
مال شما بعد ها باز بالا رف؟
ربطی نداره من پسرام بالا بود ۱۷۸ ۱۶۴ ۱۵۱ فقد این ۱۴۰ ک نمی کنم جنسیت چیه
اونو با ضربان انتی میگن عزیزم
ربطی نداره ولی میگن پایین ۱۴۰ پسره بالا ۱۴۰ دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.