۳ پاسخ

بهش زینک بده
موهاشم تند تند کوتاه کن بزار جون بگیره

دخترمنم داره دارم روشهای گیاهی سنتی اجرامیکنم بهتربشه...موهاش بلند ولخت هست ولی کم پشت

من دارم شدید هرچیم‌بگی امتحان کردم فایده نداره.😔😔دکتر گفت به خاطر تیروئیده اونم قرص میخورم ولی فایده نداره

سوال های مرتبط