سلام خانما قند طبیعی باید رو چند باشه

۴ پاسخ

ناشتا باید زیر ۹۰ باشه .من دوران بارداری قبلیم ۹۳ بود و انسولین میزدم البته اینم بگم از اول بارداری اینطوری بودم

ناشتا زیر ۹۵
دو ساعت بعد صبحانه زیر ۱۲۰

برای من ۷۵ بود دکتر گفت نرماله

تا92طبیعیه.
از93به بالا زیاده

سوال های مرتبط

مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری