۱ پاسخ

من تو‌بارداریم کیستم شد ۱۰ س موقع سزارینم دکترم کیستمم برداشت فقط بهم دارو میداد تو بارداری ک نترکه .قبلش همون حدود ۵۰ میل بود

سوال های مرتبط