مرسی فدات منتظر سلفری میمونم خدا بزرگه
سندرم داون
ریسک نداری جنسیت هم دختره عزیزم
این آزمایش ان تی
خوبه عزیزم
جنسیت دختره
خوبه عزیزم، نی نی هم دختره😍
مبااارکه
مامان دپنعمت به خاطر سن میگیرن انتی عالیست مشکلی نیست
low risk
یعنی همه چی عالیه
خدارو شکر خوبه ،مشکلتون چی بود که انجام دادید؟
منم انجام دادم ١۴روزه جواب نیومده آزمایشم ١و٣٨٠بود تو رو خدا برام دعا کن😭🙏🙏
دخترو سالم خداروشکر🤲🎀
به سلامتی و دل خوش بغلش کنی عزیزم🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
اره گلم خوبه
عزیزم نی نی دختره همش هم ریسک پایین خوبه همش🌸
اینم صفحه دومش
خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.