۱۷ پاسخ

مرسی فدات منتظر سلفری میمونم خدا بزرگه

سندرم داون

ریسک نداری جنسیت هم دختره عزیزم

این آزمایش ان تی

تصویر

خوبه عزیزم

جنسیت دختره

خوبه عزیزم، نی نی هم دختره😍

مبااارکه

مامان دپنعمت به خاطر سن میگیرن انتی عالیست مشکلی نیست

low risk
یعنی همه چی عالیه

خدارو شکر خوبه ،مشکلتون چی بود که انجام دادید؟
منم انجام دادم ١۴روزه جواب نیومده آزمایشم ١و٣٨٠بود تو رو خدا برام دعا کن😭🙏🙏

دخترو سالم خداروشکر🤲🎀

به سلامتی و دل خوش بغلش کنی عزیزم🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

اره گلم خوبه

عزیزم نی نی دختره همش هم ریسک پایین خوبه همش🌸

اینم صفحه دومش

تصویر

خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی