تا میتونی مایعات بخور
فشارت و چک کن حتما .منم تو هفته شما تا ۲۰ هفته تقریبا هرروز سردرد داشتم .الان اوکیم خداروشکر
برو دکتر سرم بزن
منم همینم خیلی کلافه شدم استامینوفن هم جواب نمیده
منم همینجورم داغونم کرده فقط تحمل
نی نی تون دختره یا پسر ؟
تو یه اتاق تاریک و بی صدا چشماتو ببند خوب میشی
اب زیاد بخور تو طول روز
اگه خیلی اذیتی استامینوفن ساده ۳۲۵میتونی بخوری
من فقط توکل بخدا میکردم 😁قرص هم نمیخوردم
میخک بو کن یا یه دونه بنداز تو چایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.