۱۱ پاسخ

حتما تا درمانگاه یا بیمارستان برین فشارتونو بگیرن. یکی از علائم فشار بالا سردرد و سرگیجه و تاری دید .

از فشار خون فشارتون بالا رفته با فشار سنج چک کنید فشارتونو

فشارتو چک کن عزیزم

منم ی هفتس سردرد دارم فشارمم نرماله ولی هیچ جوره خوب نشد رفتم اورژانس برام ازمایش نوشت ک ببینم مسمومیت بارداری ندارم

منم خیلی سردردم عزیزم الان دو سه هفته هسته که اینجوری شدم و دکتر هم رفتم برام قرص استامینوفن پونصد نوشت و میکقت باید بهتر بشی نشدی برو مغز و اعصاب

قرص تهوع میخوری؟

فشارتون بگیرین اگه بالا باشه باید دارو بخورین

لامپوخاموش کن چشماتوببندسعی کن بخوابی

احتمالافشاریاقندت بالاپایین شده

ی استانینوفن بخور تا ۵۰۰ مجازی

نینی تون پسره؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙🫄 مامان مهدیار💙🫄 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری