بچه ها من خیلی سر درد شدید دارم چکار کنم ؟؟

۶ پاسخ

فشارتو چک کن شاید بالاباش مایعات بیشتربخور

یه استامینوفن ساده بخور
سرتو با یه شال ببند و جای تاریک دراز بکش تا خوب شی

خونرو تاریک کن استراحت کن

تو هفته های شما منم داشتم سعی کن آب و مایعات بیشتر بخوری و اینکه اگه بچه پسر باش سردرد میاره 😅

تو هفتت عادیه قرص نخور
فقط تحمل و استراحت چاره ای نیست!

یه استامینوفن ساده بخور
بعد یکم دارچین آبلیمو قاطی کن بزن رو پیشونیت و آروم دراز بکش

سوال های مرتبط

مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری