۹ پاسخ

شبا نه بیدار نمیشم 12میخورم‌تا هشت نه صبح بیدار نمیشم

اگه وزن بچه نرماله نگران سایز شکم نشو عزیزم

منم هر کی میبینه میگه واییی چقدر دماغت بزرگ شده اصلاح شکم نداری فقط دماغت زده بالا
چقدر بدم میاد وقتی اینطوری میگن😬

ماه اخر شکم انفجاری بزرگ میشه من همش فک میکنم بچه چیزیشه والله چرا شکمم تخته

اره من با همسرم سحری میخورم خیلی خوبه

وای چجور چیزی نمیخوری حالت بد نمیشه از ضعف

از ۳۰ به بعد بزرگ‌میشه مال منو میدیدی انگار هیجی توش نبود

اره نصف شب بیدار میشم
یه لیوان شیری بیسکوییتی موزی چیزی معمولا میخورم

چند بود وزن بچه
چند هفته بودی

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی