۹ پاسخ

عزیزم منم تو ۳۰ هفته و ۵ روز ۱۴۰۰ بود دکتر گف ریزه بهم لیدی میل داد منم خیلی ناراحتم تو صدک چند بود؟

پس من چرا هفته ۳۲ بودم ۲۳۳۰ گرم بود

خوبه که
منم همین بودم اون موقع

وزنش ک خوبه . من 28 هفته یه کیلو و 80 بود دکتر گفت نرماله

گهوازه 30 هفته رو زده 1300 باید باشه

پناه برخدا انشالله وزنش بیشتر میشه

برامن دیروز رفتم ۱۱۰۰ بود

بچه‌ منم تو ۳۱ هفته ۱۳۰۰ بود

پودر لیلدی میل بگیر بخور،آجیل،حلیم،حبوبات،گوشت و مرغ،بستنی

سوال های مرتبط