۱۰ پاسخ

یکم کمه خب ولی مرغ گوشت تخم مرغ گردو کره بادوم زمینی موز اینا رو روزانه مصرف کن

من 27 هفته و 5 روز زده میانگین 1100 تا 1270 گفت عالیه

میشه درخاست بدی؟

بچه اولت وزنش چقد بود؟
بچه اول منم ریز بود اینم سونو‌گرافی گفت ریزه انوکسا و اسپرینم دارم نمیدونم چیکار کنم😔
اولی انقد ضعیف بود شیرخشکی شد

نه جای معتبر باشه اشکال نداره.

مطمعنی ژنتیکی نیس؟خودتونو شوهرتون لاغر نیستین؟

فشار شریان رحمی نداری ؟

حلیم درست کن یکم عسل بریزتوش بخور تاثیرش بیشتره

به خورده کمه اما عیبی نداره نگران نباش

حلیم ...ماهی ...کباب...هفته یه بار بخور...مویز..موز هر روز بخور....شبها شیر و سویق گندم بخور

سوال های مرتبط