خانما نامه سزارینو چن هفته میدن ؟

۴ پاسخ

من 32هفته گرفتم

من دولتی زایمان میخوام بکنم بیمارستان گفت ۳۸بیا برای ۳۹بهت نوبت میدم

۳۷به بعد

من ۱۶ اسفند دکتر گفته بیا نامه بدم اون موقع ۳۴ هفته و ۵ روزم

سوال های مرتبط

مامان نيكان مامان نيكان روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۶ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی