۹ پاسخ

به من از ۳۵دادن

به من دیشب داد37هفته

والا به من دکترم گفت ۱هفته مونده به زایمان بهم گفته آخر اردیبهشت زایمان بستگی به شرایط داره

37 هفته میرم سونو بعد میبرم نشونش بدم نامه بده

36هفته

من ۳۳ هفته گرفتم تو شرایط جنگ بود
نامه رو داد واسه ۲۲ اردیبهشت

من ۳۶هفته گرفتم

بستگی به شرایطت داره عزیزم یکی میبینی زایمان پر خطره یک ماهم زودتر میدن، یکی میبینی نه مشکلی نداره تا جای ممکن که ببینن تو فاز زایمان نیست بچه رو نگه میدارن تو شکم مادر چون میگن یه روزم بیشتر بمونه تو شکم مادر به نفعشه،ولی نهایتا تا 38 هفته و دو سه روز سزارین میکنن

داد ۳۵

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان نيكان مامان نيكان روزهای ابتدایی تولد
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد طاها مامان محمد طاها روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد