به من از ۳۵دادن
به من دیشب داد37هفته
والا به من دکترم گفت ۱هفته مونده به زایمان بهم گفته آخر اردیبهشت زایمان بستگی به شرایط داره
37 هفته میرم سونو بعد میبرم نشونش بدم نامه بده
36هفته
من ۳۳ هفته گرفتم تو شرایط جنگ بود
نامه رو داد واسه ۲۲ اردیبهشت
من ۳۶هفته گرفتم
بستگی به شرایطت داره عزیزم یکی میبینی زایمان پر خطره یک ماهم زودتر میدن، یکی میبینی نه مشکلی نداره تا جای ممکن که ببینن تو فاز زایمان نیست بچه رو نگه میدارن تو شکم مادر چون میگن یه روزم بیشتر بمونه تو شکم مادر به نفعشه،ولی نهایتا تا 38 هفته و دو سه روز سزارین میکنن
داد ۳۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.