چزا راضی ب سلفری نیس؟بخاطر هزینش باشع بنظرم ارزش داره تا بعدا خذا نکرده خرج دوا درمون بچه بشه ی عمرم بچع عذاب بکشه
حداقل ادم مطمئن میشع
البته دگترا عادت دارن استرس بدن ب مردم
ولی دگ چاره نیس باید بری
اون چیرا معمولا ژنتکیه تو طایفه نباشه هیلی کم اتفاق میفتع ولی خب
درخاست میدی داشتع باشمت گلم من پرم
کدوم سنو گرافی رفتی
از یک ب دویست پنجاه میفرستن سلفری
شما نیاز ندارین
برو خواهر
منم بخاطر همین استرسای دکترا یهو سلفری دادم
جدیدا مد شده همه رو میزنن سندروم دان تا پول سلفری گیرشون بیاد
نکن عزیزم بچه هیچ مشکلی نداره الکی پول نده .من داشتم یک در ۲۵۰بود سلفری دادم سالم بود تو که دیگه ۲۰۰۰..الکی پولت نریز تو جیب این آزمایشگاه ها
از منم۱ در ۱۵۶۰ بود گفت سالمه
انشالله سالمه
محض اطمينان برو گلم
قبلش رژيم جنسيت هم گرفته بودي گلم؟؟
واسه منم گفته بود آزمایش سلفری دادم خداروشکر مشکلی نداشت
گفت خطای سونو بوده
واسه همدیگه کاسبی راه انداختن از جیب ما
انتی چند بود
برا همه میزنه ۱در ۲۰۰۰
سونوی انتی چند بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.