۱ پاسخ

نه بخاطر اون نیست
جای واکسنش،ممکن‌چرک هم بیاد خیلی چیز طبیعی هست

اگه تب داره قطره استامینیفون هر ۶ ساعت بده دو برابر وزنش
مثلا ۴ کیلو هست ۸ قطره بده

سوال های مرتبط