۳ پاسخ

۳۷.۵ دمای عادی بدن انسانه

اگر الکل سفید داری بزن کف پاهاش سریع میاد پایین منم تازه واکسن چهارماهگی دخترم زدم ۳۷/۳ شد زدم اومد ۳۶

استامینوفن به موقع دادید؟ لباساشو کم کنید و پاشویه‌ش کنید. ۳۷.۵ تب نیست ولی باید حواستون باشه بالاتر نره

سوال های مرتبط