۱۰ پاسخ

عالی رشد کرده عزیزم در طول ۳ ماه ۱ کیلو اضاف کرده خیلی خوبه ماشاءالله الهی همچنان رشدش خوب باشه

ماشالله رشد قدیش هم خیلی خوبه
نسبت به اشتها همون ۱کیلو هم خوبه بعضی از بچه ها وزنشون ثابت میمونه یا پایین میاد

۱۵ماهگی بالباس ۱۱۷۰۰
۱۸ماهگی بالباس ۱۳۳۰۰
البته تواین مدت دندون اسیاب دراورد و سرماخورد کلا از اشتها افتاد فقط شیرمو میخورد

۱۰/۵۰۰ بود ۱۵ ماهگی
۱۲/۲۰۰ شد ۱۸ ماهگی

آره خیلی اشتها به غذا نداره به تازگی هم بدتر شده

منم تقریبا تو سه ماه یه کیلو اضافه کرد

برات کالابرگ سو تغذیه میریزن؟؟

بچه منم دقيقا همینه

من ۸.نیم بو ۱۸ ماهگی ۹ونیم من هیچی نمیخوره جدیدا🫠

آره عزیزم خوبه قدش چی ؟

رو نمودار باشه حله نگران نباش 🌹

سوال های مرتبط

مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 ۱ سالگی