سلام خانما چطوری از کیت تخمک گذاری استفاده میشه؟

۲ پاسخ

ببخشید میپرسم شما میخوایید باز اقدام کنید آخه نوشتید تازه زایمان کردین

طبق پریودت باید ببینی روزای اوج تخمک گذاریت کی هست از دوسه روز قبلش سر یه تایم ثابت بهتره بعدازظهر باشه کیت رو میزنی زمانی که دو خط پررنگ افتاد یعنی۲۴تا۴۸ساعت دیگه تخمک ازاد میشه باید نزدیکی داشته باشی

سوال های مرتبط