۵ پاسخ

سلام عزیز شما ولیعصر زایمان کردی ؟

من اچ آ میدم وزن دهیش خوبه.البته اول ببلاگ اچ آ میدادم خوب وزن نمیگرفت،دیگه تغییرش دادم آپتامیل اچ آ دادم وزن دهیش خوبه شکر خدا

سوال منم هست؟؟
بعدبچه من اصلن لب ب این شیرخشک نمیزنه توخواب مگ۳۰تابخورع شماراهکارنداریدچجوری بدم بهش؟؟

من به دخترم و پسرم دوسال تموم اچ آ دادم. وزن هر دو هم خوب بود

مامانا گروه روبیکا داریم اگه تمایل به عضویت دارین به آیدیم پیام بدین

@zahra_56870

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود ۱۳ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی