سلام عزیز شما ولیعصر زایمان کردی ؟
من اچ آ میدم وزن دهیش خوبه.البته اول ببلاگ اچ آ میدادم خوب وزن نمیگرفت،دیگه تغییرش دادم آپتامیل اچ آ دادم وزن دهیش خوبه شکر خدا
سوال منم هست؟؟
بعدبچه من اصلن لب ب این شیرخشک نمیزنه توخواب مگ۳۰تابخورع شماراهکارنداریدچجوری بدم بهش؟؟
من به دخترم و پسرم دوسال تموم اچ آ دادم. وزن هر دو هم خوب بود
مامانا گروه روبیکا داریم اگه تمایل به عضویت دارین به آیدیم پیام بدین
@zahra_56870
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.