دخترمن ۳ سال شد باید ببرمش چکاپ یا نمیخاد؟

۴ پاسخ

من بردم هم قد و وزن گرفت هم بهش ویتامین دی و یه شربت دیگه داد

چکاپ نه همون بهداشت ببر

اره گفتن بیار برا من ببر

نه من ک بردم نداشت چکاپ جدی

سوال های مرتبط

مامان سید رادین مامان سید رادین ۴ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ سالگی