۵ پاسخ

من سزارین بودم ۱۰ روز سفکسیم خوردم بعد از سفکسیم هم ۶ روز آزیترومایسین

یادم نیست ولی هرچند تا دکتر نوشته بود همرو خوردم

عه ب من گفت نیاز نیس بخوری ک

من اصلا استفاده نکردم

من تا دو هفته سه هفته

سوال های مرتبط

مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد