خانومایی ک زایمان طبیعی داستین بعداز چندروز تونستین درست بشینید؟

۹ پاسخ

تازه تونستم درست بشینم🥲

من بعدازاین که گلاب به روتون شکمم کارکردنشستنم راحت ترشدهرچندهنوزگاهی اذیتم

بعد یه ماه

من از همون بیمارستان همش بخاطر بی ارومی بچم مجبور بودم بشینم و خدا بهم رحم کرد مشکلی به وجود نیومد خداراشکر ولی از همون اول ولی بخیه هام جذبی زیبایی بود زیاد اذیت کننده و دردناک نبود برام

من ۲۰ روزگی ولی اون موقع هنوز اذیت میشدم

۲۵ یا۳۰ روزینا بود نشستم

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@karenshopingg

من از روز اول ب یع بدبختی نشستم ک عفونت کردم اصلا نشین

من بچم رفت NICU اصلا نفهمیدم چجوری گذشت برام😢😢

سوال های مرتبط