۵ پاسخ

من ویواکیدز و پدیابست و بیبی جیس خزیدم
از لحاظ طعم هم طبق ترتیب بالا
ویواکیدز طعمش ملایم تره
بیبی جویس خیلی طعمش زیاده

مولتی ویتامین ایرانی ساده ی بهداشت ک رایگان میده،خوشمزه اس و‌میخورن

دخترمن هم ویواکیدز رو دوست داره هم پدیا بست

من پدیا بست مبدم

من ویوا کیدز گرفتم

سوال های مرتبط