سلام بچه ها من به بچم بستنی دادم اشکال نداره

۷ پاسخ

هواسرده الان 😮

ضرر که داره این ب کنار چون سرد هم هست ممکنه گلوش چرک کنه 😐

ولی درحد چند لیس

من دادم چندباری چیزی نشد

ضرر نداره برا وزن گیری عالی هست در حد یکی دو ق م
ولی الان زوده براش

خیلی زوده گلم نباید الان بدی

😐😐😐😐مریض نشه یه موقع

سوال های مرتبط

مامان شاینا آرشا🧘🏼‍♀️ مامان شاینا آرشا🧘🏼‍♀️ ۱ سالگی