خانوما دخترم خیلیییی آب دهن میریزه

تصویر
۸ پاسخ

داره لثه سفت میکنه ان شاءالله 5ماهگی یا۶ماهگی دندوناش درمیرن

پسر منم همینه

میگن بزاق دهان که میاد میخان دندون در بیارن

اشکال نداره دختر من هم همینطور بود یادمه هجده ماهش بود هنوز هم آب دهنش می‌ریخت کل جلو لباسش خیس میشد

چه ناخن هات ناازن🥲

مام همینطور
زندگیمون شده تف🚶🏻‍♀️

توو چهارماهگی بزاق دهان فعال میشه چون بلد نیستن قورت بدن میریزه بیرون.
دکتر به من گفت به همین دلیل اشکالی نداره از شروع چهارماهگی اب جوشیده سرد شده بدین بهش چون اب بدنش کم میشه.

دختر منم جدیدا زیاد میریزه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی