داره لثه سفت میکنه ان شاءالله 5ماهگی یا۶ماهگی دندوناش درمیرن
پسر منم همینه
میگن بزاق دهان که میاد میخان دندون در بیارن
اشکال نداره دختر من هم همینطور بود یادمه هجده ماهش بود هنوز هم آب دهنش میریخت کل جلو لباسش خیس میشد
چه ناخن هات ناازن🥲
مام همینطور
زندگیمون شده تف🚶🏻♀️
توو چهارماهگی بزاق دهان فعال میشه چون بلد نیستن قورت بدن میریزه بیرون.
دکتر به من گفت به همین دلیل اشکالی نداره از شروع چهارماهگی اب جوشیده سرد شده بدین بهش چون اب بدنش کم میشه.
دختر منم جدیدا زیاد میریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.