گاهی اینجوری میشن
برای منم دو روزه خیلیییی شیطون شده
منم زیاد میزنه مخصوصا آخر شبا پدرم در میاره نمیزاره آروم باشم ب
نکنه شیرینی جات زیاد خوردی
اره طبیعیه ، خداروشکر که زیاده و کم نیست
دقیقا این حرف رو به دکترم زدم و اونم همین جواب رو بهم داد 🤭
من دارم میترسم اخه خیلی بد میزنه کامل حسش میکنم رو شکمم
برا من که خیییلی کم شده روزی دوبار آروم که مگه خفه شم ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.