۶ پاسخ

گاهی اینجوری میشن
برای منم دو روزه خیلیییی شیطون شده

منم زیاد میزنه مخصوصا آخر شبا پدرم در میاره نمیزاره آروم باشم ب

نکنه شیرینی جات زیاد خوردی

اره طبیعیه ، خداروشکر که زیاده و کم نیست
دقیقا این حرف رو به دکترم زدم و اونم همین جواب رو بهم داد 🤭

من دارم میترسم اخه خیلی بد میزنه کامل حسش میکنم رو شکمم

برا من که خیییلی کم شده روزی دوبار آروم که مگه خفه شم ببینم

سوال های مرتبط