سنو دالپر چیه امروز ماما برام نوشت ؟

۶ پاسخ

عزیزم اگر سونوی رشد نشون بده وزن کمتر از سنه انجام میشه
این روزا اکثر پزشکا میگن انجام بدین بنظرم رشد نرو همین داپلر رو برو واقعا سونوی کامل و خوبیه واقعا عالیه
من سونوی رشد انجام دادم صدک وزن کم بود برام داپلر نوش ۲۵۰۰ انجامش دادم ولی واقعا بنظرم واجب‌تر از سونوی رشده

چرا نوشت؟ مگه وزنش کم بود؟ من وزنش کم بود انجام دادم ک بررسی کنن یوقت خون رسانی به بچه کم نباشه

من انجام دادم واسه بررسی خون رسانی به جنین هستش

سونو داپلر برای برسی جفت وناف وخونرسانی به جنین

چرا نوشته ازش سوال هم نکردم من هنوز سنو رشد نرفتم

سونوی رنگیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان دلوین🩵🩷 مامان ماهان دلوین🩵🩷 ۴ ماهگی
مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد