۴ پاسخ

طبیعی میخوای؟کدوم بیمارستان زایمان میکنی عزیزم؟؟

من دو هفته ست درد پریودی دارم دیشبم رفتم سه بار معاینه کردن گفتن یه سانتی فعلا

امکان داره نزدیک باشه
من از ۳۶ هفته سر دخترم درد پریودی داشتم هر روز هم شدید تر میشد
دهانه رحمم باز بود ولی ۳۹ هفته با آمپول فشار زایمان کردم

دردای کاذبه شابعه

سوال های مرتبط

مامان پناه👼🏻🩷 مامان پناه👼🏻🩷 ۱۱ ماهگی