دارو فاموتیدین یخچالیه؟

۴ پاسخ

بالا میاره باید دومپریدون بدی بهش

وای من نزاشتم یخچال دیدم روش نوشته از یخ زدگی محافظت شود😭😭

منم برا رفلاکسش شیر میخوره ولی همه را بالا میاره کیدیزولم میخوره

آره دکتر برا شیر خوردن دخترم داده شما برا چی گرفتی منظورم رفلاکسشع خوب شیر میخوره یا ن

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۰ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان MohammadReza💙 مامان MohammadReza💙 ۱۷ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان Shahan مامان Shahan ۱ سالگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وپنجم بارداری