بالا میاره باید دومپریدون بدی بهش
وای من نزاشتم یخچال دیدم روش نوشته از یخ زدگی محافظت شود😭😭
منم برا رفلاکسش شیر میخوره ولی همه را بالا میاره کیدیزولم میخوره
آره دکتر برا شیر خوردن دخترم داده شما برا چی گرفتی منظورم رفلاکسشع خوب شیر میخوره یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.